dimarts, 21 d’octubre de 2008

DONA, FILLA, LESBIANA, JUEVA, CINÈFILA, LECTORA, MULTIORGÀSMICA I ADDICTE A LES PATATES "CAMPESINA"

Amb aquest conte de Gianni Rodari que recupera l'editorial Baula, he recordat un exercici molt interessant que jugàvem amb la meva amiga Míriam quan estàvem deprimides.

Si en algun moment us sentiu poca cosa, feu una llista de totes les coses que realment sou alhora. El protagonista d'aquesta història s'adona que és: FILL- NEN-GERMÀ- NÉT-COSÍ- ALUMNE-VIANANT-PASSATGER-TELESPECTADOR-CICLISTA-AMIC-CLIENT-LECTOR-CIUTADÀ- DORMILEGA... i només té set anys!!!

A banda d'un exercici per l'autoestima, el llibre és ideal per a primers lectors, preneu nota:
GIANI RODARI; MIGUEL TANCO (il.) Qui sóc jo? baula, 2007.

4 comentaris:

  1. Jo no sé molt de literatura infantil, Berta, però diria que acabes de convertir-te en la primera persona en atrevir-se a fer servir la paraula "multiorgàsmica" dins el títol d'una recomanació d'un llibre per a nens.

    Aquesta definició s'aplica a alguna persona concreta? Es que això de les patates "campesina" em despista...

    ResponElimina
  2. Noia, tu si que saps escollir els títols de les entrades

    :D

    ResponElimina
  3. Jo entenc perfectament això de les patates. Lo meu eren els Cheetos Crunchy, fins que els van deixar de vendre en tots els "supers" on acostumo a comprar... :_(

    ResponElimina
  4. lectorscrazy, vull fer un aclariment per no tenir problemes personals amb ningú. Jo no comparteixo forçosament les entrades de Berta Bocado en aquest bloc i a més a més, no sé fins a quin punt són veritat les coses que diu d'ella mateixa.

    De l'única cosa que dono fe, sobretot és el de les patates...

    glòria

    ResponElimina