dilluns, 21 de juliol de 2008

BIBLIOTRAVEL

Dues recomanacions literàries juvenils per aquells lectorscrazy que, com jo, viatjaran des del sofà de casa.

Graham Marks. Tòquio. Tot sol a la gran ciutat. cruïlla, 2008.

Un viatge pel Tòquio que no surt a les guies turístiques, el Tòquio dels baixos fons, dels locals d'ambient, etc. Un jove que agafa la targeta de crèdit del seu pare i marxa cap a la ciutat per trobar la seva germana... la darrera notícia que en té és que feia de cambrera en un bar de reputació dubtosa... Res a veure amb els llibres de viatge de final de curs a Irlanda o Interrail, etc.

Una altra bona proposta per lectorscrazy que com jo, viatgin des del sofà és:

Vicente Muñoz Puelles. Any 2083. Edebé, 2008.


Justament planteja com és la vida en una societat futura on ja no existeixen els llibres i l'única possibilitat de "llegir-ne" algun és viatjant a través de l'agència BIBLIOTRAVEL, amb una mena d'aparell tipus mattrix, que et permet viure i protagonitzar llibres com la Ilíada, el Quixot, Werther, David Copperfield, etc.

apa bones vacances!

2 comentaris:

  1. Gràcies Glòria! Ja m'he demanat en el Muñoz Puelles per PI a veure si em fa biblioviatjar!

    ResponElimina
  2. Doncs aviam si en trobo una altra còpia per mi, ara que estic enmig de lectures llibresques...

    ResponElimina