dimarts, 22 d’abril de 2008

UN SANT JORDI ESTRANY

Ahir va ser un dia complicat per la Berta Bocado.
Va ser un dia d'aquells que un està en cos present vivint la diada, enmig de les Rambles, però que té el cap a Segòvia. EL GRAN DIA DE LA SATURACIÓ LITERÀRIA.
No vaig comprar cap llibre per aquells a qui m'estimo, però ja em perdonaran. Quan el meu cap torni de Segòvia, els hi faré el regal.
Tot i la meva empanada, a mi sí que em van regalar dos llibres:

La Rosa em va regalar:

Ningú ha escombrat les fulles, de Jordi Llavina. ed. Amsterdam.

amb presentació i dedicatòria de l'autor. Em va fer molta il·lusió perquè jo l'escoltava per la ràdio en un programa cultural que feia, el Fum d'estampa, però no sabia la cara que feia. Així que moltes gràcies Roseta.

En David, a part de venir-me a rescatar, em va regalar el llibre d'Alan Bennett, Una lectora poc corrent. d'Empúries, que parla l'experiència de la reina d'Anglaterra amb un bibliobús. Me l'han recomanat moltísssimmm!

i a mi em va quedar pendent buscar els llibres d'un tal Jimmy Liao que m'ha robat el cor i a qui m'agradaria tenir a la tauleta de nit la resta de la meva vida...

Jimmy Liao. Desencuentros. Barbara Fiore, 2008.
i Jimmy Liao. El sonido de los colores. Barbara Fiore, 2008.

Però un altre dia serà.

Bon post sant jordi!

2 comentaris:

  1. Ostres haurem de fer una ullada en aquest Jimmy!

    ResponElimina
  2. Després d'uns quants dies d'intentar-ho, he pogut carregar la pàgina del Jimmy Liao. No hi ha gaire cosa (això sí: un missatge de què l'estan remodelant), però m'he assabentat que va presentar un curt d'animació a la Berlinale, i l'he pogut veure al youtube. Només heu de fer click als enllaços corresponents per a poder-ne gaudir.

    ResponElimina