divendres, 28 de març de 2008

EN QUÈ S'ASSEMBLEN UNA BIBLIOTECA I UNA BICICLETA?

Via librosfera he trobat aquesta frase:

"Mis dos cosas favoritas en esta vida son las bibliotecas y las bicicletas. Ambos llevan a la gente adelante sin gasto alguno. El día perfecto consiste en ir paseando en bicicleta hasta la biblioteca."
Peter Golkin


ideal, perquè sempre havia volgut ensenyar-vos aquesta foto...
per cert, la Berta Bocado no us ha parlat mai de la teoria de la Bicicleta? la bicicleta com a model de fidelitat? la bicicleta com a resposta a la pregunta que es feien tots els anarquistes amics d'en Proudhon cada cop que passava algú pedalant: Qu'est-ce que la propriété ? C'est le vol
bé, un dia us l'explico...

3 comentaris:

  1. Ai! A mi també m'agrada aquesta foto. Crec que la vaig veure a una exposició d'aquell concurs fotogràfics sobre la bici... com es deia? no me'n recordo...

    ResponElimina
  2. Sabia que algú s'enamoraria d'aquesta frase... Ves per on... :-)

    Em quedo amb les ganes de saber com fa aquesta teoria anarquista...

    ResponElimina
  3. IRIS TU SAPS D'ON ÉS?
    JO LA VAIG ESCANEJAR FA TEMPS, DIRIA QUE D'UNA REVISTA QUE FEIA LA CASA BENETTON... PERÒ NO EN TINC CAP REFERÈNCIA...

    ResponElimina