dimecres, 20 de febrer de 2008

L'ESTACIÓ DE L'AVE té l'ANDANA 9 i 3/4?

Avui sembla que finalment ha arribat l'AVE...
un dia abans que la darrera entrega de Harry Potter...


Estic molt emocionada de tenir a les mans la darrera part de les aventures. Han estat molts anys d'espera per conèixer el desenllaç de la història.
El primer Harry Potter el vaig llegir a partir d'un comentari a una tertúlia que es feia a Can Butjosa... algú el va ensenyar i la veritat, la coberta no era massa engrescadora.

El boca orella va funcionar molt bé, però fins a la segona entrega no va començar a ser un fenomen de masses.
Només us donaré dos exemples:
1.amb la publicació del primer llibre, la J.K. Rowling va fer una roda de premsa al Fnac i només hi havia un periodista i 0 persones.
2. Al carnaval del 2000 jo em vaig disfressar, a la biblioteca, de Harry Potter: amb una capa i el llamp pintat al front, i una escombra... i una nena li va dir a la seva mare: "Mamá, qué drácula más raro".

En Harry Potter és un vell amic, algú que conec des del 1999, abans fins i tot de conèixer els dos senyors que viuen amb mi. Bé, un encara no havia nascut.
Així és que m'esperen dies de recolliment i reflexió.
ja em perdonareu...
i per cert, al Jim Botó em van passar una notícia referent a una possible 8a part de Harry Potter, d'aquí a una dècada... ho podeu llegir en aquest enllaç.

1 comentari:

  1. Realment aquesta sèrie ha marcat un abans i un després...

    ResponElimina