divendres, 8 de febrer de 2008

I love JORDIGRAELLS

Aquesta setmana he assistit a un minicurs sobre serveis en línia a les biblioteques públiques. El millor del curs, [a banda de la companya d'ordinador] sens dubte, el profe, un tal Jordi Graells.

Segons Jordi Graells,
hi ha dos tipus de persones:

persones amb mentalitat web 1.0, i persones amb mentalitat web 2.0.


El mèrit d'aquest home és que m'ha fet trontollar una idea que jo creia que tenia molt assumida:
no hauria de comprar-me un mòvil per poder tenir una mentalitat web 2.0?

Poseu un Graells a la vostra vida (o com a mínim al servei de biblioteques del carrer urgell) i les coses agafaran un altre ritme!!!

4 comentaris:

  1. Un? Jo hi posaria com a mínim tres o quatre per contrarrestar!!

    Per què fa tanta por la web 2.0 a les altes esferes?

    ResponElimina
  2. Ui, ui, Sfer, perquè no ens unim i li demanem a la Berta que ens passi els apunts i així posem un Jordi Graells a la nostra vida? Jo ofereixo apunts del curs sobre àlbum il·lustrat que estic fent ara...

    ResponElimina
  3. ui, doncs si estàs fent un curs, et tocarà fer la sessió monogràfica d'àlbums...

    ResponElimina
  4. Veig que hi haurà material anant amunt i avall, tant sobre web 2.0 com sobre àlbums. Nyam!

    ResponElimina