divendres, 25 de gener de 2008

HI HA DOS TIPUS DE PERSONES (IV)

Des de librosfera m'han fet arribar una nova classificació:

There are two kinds of people in the world, those who believe there are two kinds of people in the world and those who don't.
-- Robert Benchley, Benchley's Law of Distinction

(Hi ha dues classes de persones al món, aquelles que pensen que hi ha dues classes de persones al món, i aquelles que no.)

i des d'Espai de llibres, en rebo una que déu ni do:
De dones només n'hi ha de dos tipus (de vives i de mortes).
--Frase popular del Pallars Sobirà extreta d'un diccionari virtual de frases fetes.

Home, aquesta última és una mica cafre però a mi m'alegra pensar que tinc una cosa en comú amb la Leonor Watling: NINGÚ NEGARÀ QUE LES DUES ESTEM VIVES! cada una amb el seu estil, però VIVES...




[Video oficial del primer single "Hold Me Tight" de Marlango]

1 comentari:

  1. Jo quan sigui gran vull ser Leonor Watling... ara no puc parar de pensar en tipologies de persones... si se m'acut alguna te la dic!

    ResponElimina