dilluns, 24 de desembre de 2007

ELS 5 LLIBRES QUE DEMANARÉ ALS REIS (4)

El que fa 4 és un llibre d'adults que hauran de triar la tropa reial entre una llista que he elaborat a partir dels suggeriments d'altres blogs que ara per ara són el meu únic punt de contacte amb la literatura adulta. [sense comentaris]
llibres que m'han cridat l'atenció:

Del blog Espai de llibres em quedo amb: Sam Savage, Firmin. Barcelona: Seix Barral. Traducció de Ramón Buenaventura.]


De Librosfera pesco amb gran alegria la publicació del 6è volum de la peor banda del mundo, del portugués José Carlos Fernandes i editat per Devir. Un còmic molt recomanable o com a mínim els anteriors em van agradar molt. El títol Los archivos de los prodigioso y lo paranormal.


De la pequeña saltamontes m'ha enganxat la recomanació de: BARBERY, Muriel. La elegancia del erizo. Barcelona: Seix Barral, 2007. 368 pág.
i per últim encara tinc pendent i m'agradaria que els reis em portessin el llibre de Sara Waters. La ronda de nit. Editat per la Magrana, a la col. Les ales esteses.




1 comentari:

  1. M'apunto aquesta ronda de nit, que no la conec i pel que he llegit pot estar bé... ja comentarem...

    ResponElimina