dilluns, 18 de juny de 2007

MUDANCES

La Berta Bocado canvia de casa, de poble i de comarca. Fer un tasllat és una experiència que us recomano perquè t'obliga a remanar les capses de records (i jo en tinc moltísssimes!!) i t'obliga a decidir de què pots prescindir. Uf! és molt cansat.
Remenant però, he trobat algunes coses divertides que m'agradaria ensenyar-vos:

1. Un manual d'instruccions per fer el "cubo rubik" que no vaig entendre mai... però finalment un colega em va ensenyar com fer el cub. Encara recordo tots els passos excepte l'últim! de manera que queden totes les cares bé menys un quadradet...

2. Una taula periòdica que no vaig saber mai per a què servia realment... Crazies, encara s'utilitza?

3. un col·leccionable de quiosc sobre màgia de Tamariz!!! tela! L'he llençat tot excepte el fascicle 11 perquè parla de Houdini, el rei de l'escapisme, i m'agradaria que un dia en parléssim.

1 comentari:

  1. Jo conec un mag que hagués matat per aquesta capsa, Berta! Bé, no li diré perquè no agafi un trauma que faci que abandoni el món de la màgia...

    ResponElimina