dissabte, 30 de juny de 2007

M'AGRADA NO M'AGRADA (llistes I)

La Sfer de Librosfera em va recomanar aquest curt que em dóna peu a parlar-vos del gran món de les llistes. El curt és del director Jean-Pierre Jeunet i sembla que va ser el punt de partida de Le fabuleux destin d'Amélie Poulain.



M'agrada, no m'agrada, llistes i llistes.
A la literatura infantil també hi ha força llibres que segueixen la idea de les llistes per parlar-nos de coses que ens agraden o no...
Aquí teniu alguns dels àlbums il·lustrats que juguen amb les llistes, però n'hi ha molts... els podem anar buscant...

Alguns dels meus preferits són:
Minne; Natalia Fortier(il.). Me encanta. Kókinos. (que em va regalar la Rosa Isern)



el llibre de John Burningham. ¿Qué prefieres?. Kókinos.


Javier Sobrino; Noemí Villamuza (il.). Me gusta. Kókinos.


Florence Parry Heide; Jules Feiffer (il.). Coses que fan por. RBA la Magrana.

2 comentaris:

  1. Acabo de descobrir aquest bloc i me'n faré lectora habitual. Endevant!!!!

    ResponElimina